ttttt

31.03.2020

Normele aduse în această situație de urgență pun la încercare pe toată lumea. Primăria Municipiului Gheorgheni se străduiește să creeze o atmosfera cât mai sigură pentru a trece mai ușor peste această perioadă. Pe lângă multe alte acțiuni pe care le întreprinde primăria, vom ușura și munca celor din sectorul Relații cu Publicul. Am „angajat” un asistent digital, astfel ușurând informarea populației și reducând timpul necesar al cetățenilor de a ajunge la informațiile dorite.

Numele asistentului este Nicolae și se poate lua legătura cu el prin Facebbok-messenger pe pagina Primăriei Municipiului Gheorgheni. Nicolae încă este la un curs de inițiere, iar peste câteva zile o să fie pregătit la un nivel adecvat. Va răspunde rapid și pe înțelesul tuturor. După terminarea cursului ne va fi de mare ajutor Ne va ajuta să reușim scopul nostru comun: SĂ STĂM ACASĂ ȘI SĂ AVEM GRIJĂ DE NOI ȘI DE CEI DIN JUR!