ttttt

30.03.2020 14:00

Pe baza noilor măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19, Primăria Municipiuli Gheorgheni comunică următoarele:

Din data de 30. martie 2020. deservirea directă a publicului de către administraţia locală se realizează doar pentru situațiile expres prevăzute de lege, în timpul orelor de relaţii cu publicul, pe bază de programare prealabilă efectuată în timpul programelor de lucru, la următoarele servicii de specialitate:

S.P.C.L.E.P.: 0730-710.963,  compartiment stare civilă 0751-214.955. Toate cererile/sesizările şi documentaţiile adresate administrației locale se depun doar în format electronic la adresele de e-mail: primaria@gheorgheni.ro sau  registratura@gheorgheni.ro, respectiv a celor de natură fiscală la financiar@gheorgheni.ro, urmând ca la ridicarea documentului să se depune în original actele în cauză.˝ Documentele adresate Direcției Sociale se depun tot în format electronic la adresa de e/mail social@gheorgheni.ro (Nr. telefon 0266-364.650)

Servicii notariale nu se întrerupe activitățile în timpul stării de urgență. Birourile Notariale primesc  clienții și în timp ce durează noul regulament restricție de circulație.

Detalii de contact ale  birourilor notariale din Gheorgheni:

SPN Dobrean: 0266 210 441,  0740 039 919, 0740 049 403

BIN Pop Miorita: 0266 362 236, 0744 525 823

BIN Sólyom Csilla Mária: 0266 365 054, 0744 173 548

BIN Bajan Anca: 0744 864 340, 0366 201 338

Vă atragem atenția, în timpul stăriilor de urgență, nu se prelungește Inspecția Tehnică Periodică obligatorie (ITP) pentru vehicule și nici asigurarea de răspundere civilă.